مشهد- رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی‌ گفت: عده ای به لغو سخنرانی مطهری در مشهد اعتراض داشتند و مدعی بودند حامی قانون اساسی هستند و گفتند دادستان مشهد باید صبر می‌کرد تا سخنرانی ایراد و فتنه‌ای ایجاد شود.

مخالفان لغو سخنرانی مطهری در مشهد به دنبال ایجاد فتنه بودند/حرکت دادستان مشهد قانونی بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علی مظفری در گردهمایی دادستان‌ها و روسای حوزه‌های قضایی خراسان رضوی اظهار داشت: اقدام دادستان مشهد در لغو سخنرانی مطهری قانونی بود.

رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی‌ تاکید کرد: مراجع مختلفی به‌صورت کارشناسی موضوع ممانعت از سخنرانی نایب رئیس مجلس را در مشهد بررسی و اعلام کردند که اقدامات دادستان مشهد مطابق قانون بوده است.

وی افزود: برخی با نسبت‌دادن نبودن آزادی‌بیان در مشهد و کشور می‌خواهند با اهانت به دین، اصلِ حکومت اسلامی را زیرسئوال ببرند و هدف برخی از اینکه چهره افراد منتسب به رهبری را مورد هجمه قرار می‌دهند، نابودکردن چهره رهبر معظم انقلاب است که این آرزو را به گور خواهند برد.

حجت الاسلام مظفری همچنین به انتخابات آتی ریاست جمهوری اشاره و بیان کرد: انتخابات نماد مردم‌سالاری نظام جمهوری اسلامی است و همواره ملت ایران با حضور پرشور وفاداری خود را به نظام اثبات کرده‌اند.

وی گفت: باید هوشیار بود که دشمنان و برخی عوامل داخلی این شیرینی و عظمت را با آب به آسیاب دشمن ریختن به تلخی نکشانند.

رئیس‌کل دادگستری خراسان‌رضوی افزود: عظمت اسلام در حال پیشرفت است به طوری که دشمن دیگر در فکر جلوگیری از این پیشرفت نیست، اما همواره در طول تاریخ مشکلات آزاردهنده و سلیقه‌ای در درون امت اسلامی وجود داشته که خود مانعی در مقابل پیشرفت اسلام است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.